Social media

Internet jest najczęściej pierwszym źródłem informacji o firmie lub produkcie. Nic więc dziwnego, że coraz więcej marek wykorzystuje jego potencjał, aby z informacją o produkcie dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Stałą komunikację z nimi umożliwiają media społecznościowe. Z ich pomocą możemy na bieżąco przekazywać ważne informacje dotyczące firmy i jej działalności.

Pomożemy Ci stworzyć i prowadzić strony firmowe na portalach:

Facebook

Ciekawe i angażujące posty to podstawa komunikacji z fanami, jednak nie zawsze wystarczająca. Oprócz codziennej porcji informacji proponujemy także:

  • prowadzenie konkursów i zabaw za pomocą specjalnie do tego celu stworzonych aplikacji, które nie tylko przyciągają nowych fanów, ale również stanowią atrakcyjną formę promocji firmy;
  • instalowanie na fanpage’u zakładek przekierowujących fanów na stronę www, umożliwiających pobranie zdjęć lub zaproszeń i wielu, wielu innych;
  • tworzenie wydarzeń, dzięki którym skutecznie poinformujemy o eventach, targach, konferencjach, spotkaniach;
  • prezentacja zdjęć w formie atrakcyjnego albumu;
  • tworzenie i redagowanie dłuższych tekstów i przekazywanie ich w formie przejrzystych notatek;

Google+

Mimo że Google+ cieszy się w Polsce mniejszą popularnością niż Facebook to posiadanie na google’owskim portalu strony firmowej jest niezmiernie istotne. Tak, chodzi o pozycjonowanie firmy w wynikach najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki. Pomożemy Ci stworzyć i prowadzić firmową stronę Google+, dzięki której informacje o Twoich produktach dotrą do kolejnej grupy użytkowników internetu.

Twitter

Pozwala wysyłać do odbiorców krótkie, zwięzłe komunikaty na temat firmy. Idealny do powiadamiania odbiorców o bieżącej działalności. Codziennie przygotujemy dla Was nowy wpis.

YouTube

Portal ten umożliwia przedstawienie produktu za pomocą filmów. Dzięki powiązaniu portalu z grupą Google oraz szerokiemu gronu aktywnych użytkowników możliwe jest dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Pomożemy Ci w tym właściwymi opisami i tagami.

Blogi

Większość osób szukając informacji na temat usługi lub produktu wpisuje jej nazwę w swoją wyszukiwarkę. Jak sprawić by trafili na Twoją firmę? Dobrym sposobem jest opisywanie proponowanych przez nią produktów na blogu. Dzięki  opisom zawierającym keywords, czyli kluczowe słowa dla Twojej branży oraz aktywne linki do firmowej strony, odbiorca nie tylko poznaje oferowany produkt i sposoby jego wykorzystania, ale poznaje także samą firmę.