Poznaj naszą szeroką ofertę realizacji filmów reklamowych. Od 2006 roku nasza spółka z powodzeniem obsługuje firmy, instytucje, organizacje, grupy muzyczne i taneczne. Przykłady można mnożyć. Nasze zaangażowanie w projekty filmów powoduje, że nasi klienci są zadowoleni z naszej pracy. To bardzo często prowadzi do podjęcia stałej współpracy.
Dysponujemy najnowszym sprzętem filmowym marki SONY pracującym w standardzie 4K i HD. Niesamowita dynamika obrazu, doskonałe odwzorowanie kolorów, dbałość o każdy szczegół i detal.
Dodatkowo prowadzimy szereg działań wspomagających działania firm w różnych obszarach. Wspieramy budowę wizerunku w social media, przygotowujemy specjalne materiały filmowe, zdjęciowe i graficzne. Produkujemy także filmy prezentujących działanie produktów i usług. Takie filmy dedykujemy firmom z branży e-commerce. Warto poznać naszą ofertę.

Reklamy TV

Realizujemy reklamy od scenariusza poprzez planowanie produkcji po przygotowanie gotowego filmu do emisji w telewizji lub kinie.

Film wizerunkowy

Na bieżąco śledzimy trendy na rynku wprowadzając najnowszej generacji rozwiązania w realizacji tego typu produkcji. Inwestujemy w nowoczesne narzędzia: kamery, światła, jazdy kamerowe, mikroporty, systemy montażu nieliniowego Apple.

  • nasze filmy przykuwają uwagę i zaskakują widza
  • przygotowujemy scenariusze dla firm z róznych branż.
  • dysponujemy bogatą bazą aktorów i modeli,
  • korzystamy z muzyki z renomowanych banków muzyki.
  • Dopasowujemy realizację do określonego budżetu

Realizowaliśmy filmy m.in. dla: Sony Playstation, Drukarni Zapolex, Niemieckiej Telewizji Kuren&Wellness, Drukarni Express Media, Parku Przemysłowego w Solcu Kujawskim, Parku Przemysłowego z Zabrzu i wiele innych.

Film produktowy

Film produktowy to obecnie najchętniej przyswajana przez klientów forma poznania cech produktu czy specyfiki usługi. Jest to zarazem najbardziej efektowny i efektywny sposób na wypromowanie produktu czy usługi. Realizację zawsze dostosowujemy do konkretnego produktu. Do tej pory zrealizowaliśmy filmy prezentujące produkty z wielu dziedzin dla różnych firm:

  • SAMSUNG – producent elektroniki i sprzętu,
  • Gamet – producent okuć i akcesoriów meblowych,
  • MGA – producent programów księgowych,
  • Master Climate Solution – producent nagrzewnic,
  • ATS i Laude – producent kontenerów do przewozu stali,
  • Centrum Krzeseł.pl i wiele innych.

 Film szkoleniowy

Mamy bardzo bogate doświadczenie w tego typu produkcjach. Zrealizowaliśmy już dużo filmów dla firm z bardzo różnorodnych branż i o wysoce specjalistycznej tematyce:

  • kursy językowe,
  • nauka gry na instrumentach,
  • opieka nad przewlekle chorym,
  • obsługa systemów księgowych i programów komputerowych,
  • system okresowej oceny pracowników i wiele wiele innych.

Z naszych usług w zakresie realizacji filmów szkoleniowych skorzystały takie firmy: m.in. LOTTO, KGHM, SuperMemo, TZMO Fundacja Damy Radę, Deltom.

Filmy poradnikowe

Od wielu lat realizujemy firmy, które zawierają konkretny, merytoryczny przekaz. Paleta tematów i dziedzin jest niezwykle szeroka. Produkujemy filmy dla firm, które zdobywają zaufanie klientów poprzez budowanie swojego wizerunku jako obiektywnego i profesjonalnego eksperta i doradcy. Dlatego właśnie filmy poradnikowe kierujące do klienta odpowiedzi na konkretne pytania i porady są tak bardzo cenione wśród firm. Bo tego głównie szukają klienci, szczególnie w internecie. Do tej pory zrealizowaliśmy mnóstwo filmów poradnikowych dla takich firm jak:

  • CUK Ubezpieczenia,
  • Klinika Uzdrowiskowa Pod Tężniami,
  • Klinika Chirurgii Plastycznej Linea Corporis,
  • Klinika Okulistyczna Oftalmika,
  • Hotel Filmar,
  • Centrum Chemii w Małej Skali inne.

 Sklepy on-line

W ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o prowadzenie sklepów internetowych. Proponujemy ich kompleksową obsługę:

  • pisanie unikalnych opisów produktów,
  • filmowa prezentacja produktów
  • wprowadzanie produktów do sklepu,
  • monitorowanie zamówień,
  • mailową obsługę klienta.

 Social Media

Internet jest najczęściej pierwszym źródłem informacji o firmie lub produkcie. Nic więc dziwnego, że coraz więcej marek wykorzystuje jego potencjał, aby z informacją o produkcie dotrzeć do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Stałą komunikację z nimi umożliwiają media społecznościowe. Z ich pomocą możemy na bieżąco przekazywać ważne informacje dotyczące firmy i jej działalności.

Pomożemy Ci stworzyć i prowadzić strony firmowe na portalach:

Facebook
Ciekawe i angażujące posty to podstawa komunikacji z fanami, jednak nie zawsze wystarczająca. Oprócz codziennej porcji informacji proponujemy także:

  • prowadzenie konkursów i zabaw za pomocą specjalnie do tego celu stworzonych aplikacji, które nie tylko przyciągają nowych fanów, ale również stanowią atrakcyjną formę promocji firmy;
  • instalowanie na fanpage’u zakładek przekierowujących fanów na stronę www, umożliwiających pobranie zdjęć lub zaproszeń i wielu, wielu innych;
  • tworzenie wydarzeń, dzięki którym skutecznie poinformujemy o eventach, targach, konferencjach, spotkaniach;
  • prezentacja zdjęć w formie atrakcyjnego albumu;
  • tworzenie i redagowanie dłuższych tekstów i przekazywanie ich w formie przejrzystych notatek;

Google+
Mimo że Google+ cieszy się w Polsce mniejszą popularnością niż Facebook to posiadanie na google’owskim portalu strony firmowej jest niezmiernie istotne. Tak, chodzi o pozycjonowanie firmy w wynikach najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki. Pomożemy Ci stworzyć i prowadzić firmową stronę Google+, dzięki której informacje o Twoich produktach dotrą do kolejnej grupy użytkowników internetu.

Twitter
Pozwala wysyłać do odbiorców krótkie, zwięzłe komunikaty na temat firmy. Idealny do powiadamiania odbiorców o bieżącej działalności. Codziennie przygotujemy dla Was nowy wpis.

YouTube
Portal ten umożliwia przedstawienie produktu za pomocą filmów. Dzięki powiązaniu portalu z grupą Google oraz szerokiemu gronu aktywnych użytkowników możliwe jest dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Pomożemy Ci w tym właściwymi opisami i tagami.

Blogi
Większość osób szukając informacji na temat usługi lub produktu wpisuje jej nazwę w swoją wyszukiwarkę. Jak sprawić by trafili na Twoją firmę? Dobrym sposobem jest opisywanie proponowanych przez nią produktów na blogu. Dzięki  opisom zawierającym keywords, czyli kluczowe słowa dla Twojej branży oraz aktywne linki do firmowej strony, odbiorca nie tylko poznaje oferowany produkt i sposoby jego wykorzystania, ale poznaje także samą firmę.